مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-09ورزشي

رکابزنان مدعی المپیک 4 نفر شدند/ گنج خانلو  از لیست گزینه ها خارج شد


سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری اعلام کرد که رکابزن المپیکی ایران از بین چهار گزینه انتخاب می شود و محمد گنج خانلو با توجه به تخصصش در بین گزینه ها نیست.

  - سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری اعلام کرد که رکابزن المپیکی ایران از بین چهار گزینه انتخاب می شود و محمد گنج خانلو با توجه به تخصصش در بین گزینه ها نیست.

  محمود پراش در گفتگو با ایسنا درباره حذف حمید پورهاشمی از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری به علت غلظت خون بالا بیان کرد: در مورد این مسئله من نمی توانم صحبت کنم و باید با پزشک فدراسیون صحبت کنید و او در جریان است.

پراش در مورد اینکه پورهاشمی مدعی شده است که یک نفر در اردوی تیم ملی از دادن تست ادرار امتناع کرده است اما همچنان در اردو است، گفت : نادو باید در این مورد پاسخ بدهد چون اگر کسی تخلف کرده باشد، نادو گزارش می دهد و برخورد می کند و من در این مورد هم نمی توانم اظهار نظری داشته باشم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در مورد اینکه تعداد رکابزنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت انتخاب ورزشکار المپیکی به شش نفر کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: نفراتی که وضعیت بهتری داشتند را به اردو دعوت کردیم.

از آنجایی که قهرمانی آسیا تایلند را هم پیش رو داریم علی اصغر موسی زاده که بهترین نفر زیر 23 سال است و محمد گنج خانلو را برای قهرمانی آسیا به اردو دعوت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکابزنان مدعی المپیک 4 نفر شدند/ گنج خانلو  از لیست گزینه ها خارج شد

رکابزنان مدعی المپیک 4 نفر شدند/ گنج خانلو  از لیست گزینه ها خارج شد